امام خامنه ای

جملاتی از بیانات امام خامنه ای

امام خامنه ای

جملاتی از بیانات امام خامنه ای

بسمه تعالی
امام خامنه ای به عنوان رهبر جهان باید سخنان و بیانتشان بهتر و بیشتر و با تنوع و اشکال مختلف دردسترس قرار گیرد این محیط فضایی برای این مهم است.
يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۷ ب.ظ

تقسیم دنیا

نظام سلطه به معنای آن است که در روی زمین ، ملت ها به دو گروه تقسیم بشوند:

یک گروه سلطه گر و یک گروه سلطه پذیر

دولت های استکباری عادت کرده اند که سلطه گری کنند ، زور بگویند ، در اقتصاد ملتها ، در فرهنگ ملت ها ، در سیاست ورزی ملت ها ، در تربیت ملت ها ، در سبک زندگی ملت ها ، از سر استکبار و سلطه طلبی دخالت کنند؛ همه چیز دنیا در اختیار آنها باشد.

وقتی یک ملت و یک کشور در مقابل این عادت زشت می ایستد ، آنها برآشفته می شوند. انقلاب اسلامی موجب شد یک کشور بزرگ ، یک کشور واقع در منطقه حساس جغرافیا ، یک کشور دارای منابع و معادن سرشار یعنی ایران عزیز ، با ملتی مقاوم و شجاع و پراستعداد ، در مقابل این روند زشت و نفرت انگیز بایستد. ؛ آنچه آنها را خشمگین می کند این است.آنچه استکبار جهانی را آشفته کرده است ، این است که یک ملت در یک کشور مهم ، بایک سابقه تاریخی بسیار غنی ، با دارابودن خصوصیات منحصر بفرد ، در مقابل این عادت زشت سلطه گری و سلطه پذیری ایستاده است ؛ این است که آمریکا را عصبانی می کند؛ این است که جبهه متحدی از مستکبران را در مقابل جمهوری اسلامی قرار می دهد ؛ و باز اتفاقا همین است که دل ملتهای دنیا را به سوی ملت ایران جذب می کند.  و همین است که اتفاقا بسیاری از دولت هایی هم که خودشان جرات نمیکنند در مقابل نظام سلطه بایستند، از اینکه نظام جمهوری اسلامی ایستاده است ، لذت می برند .

31/02/1393 بیانات در دانشگاه افسری امام حسین (ع)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۵
مهدی مهدوی فرد

نظرات (۱)

۳۱ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۴۶ محمد معین صادقی راد
سلام
این تصویر سنگینه . حجمش بالاست .اذیت میکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.