امام خامنه ای

جملاتی از بیانات امام خامنه ای

امام خامنه ای

جملاتی از بیانات امام خامنه ای

بسمه تعالی
امام خامنه ای به عنوان رهبر جهان باید سخنان و بیانتشان بهتر و بیشتر و با تنوع و اشکال مختلف دردسترس قرار گیرد این محیط فضایی برای این مهم است.
دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۸ ق.ظ

ماه عبودیت

ماه رمضان ماه عبودیت، ماه اخلاص، ماه اتصال به معدن عظمت و قدرت و ماه اطمینان و سکینه ‏ى ناشى از ذکر، که فرمود: «الا بذکر اللَّه تطمئنّ القلوب».  باید یکى از بهره ‏هاى مهم این ماه شــریف براى ما این باشد که تلاطمهـا و اضطرابها و ناآرامى ‏هائى که در دلـهاى ما به وجود مى‏ آید، ما را به این طرف و آن طرف می کشاند، آرام بگیـرد و سکینه‏ ى الهى بر قلب ما نازل بشود؛ که اگر این ســکینه را خداى متعال عنایت کرد و مرحمت کرد، عمق ایمــان و عشق و محبت به خداى متعال هم بیشتر میشود؛ «لیزدادوا ایمانا مع ایمانهم».

هواپرستى ما، دلهاى سربه ‏هواى ما دچار خطا و لغزش مى ‏شود. این فرصت را ماه رمضان‏ در اختـیار ما قرار داده است که بتوانیم خودمان را شستشو بدهیم. این شستشو خیلى ارزش دارد. این اشکها دل را شستـشو مى‏ دهد، اما باید حفظش کرد، باید آن را نگه داشت. همه ‏ى این دردهاى بزرگ، بیمـارى ‏هاى مهلک و خطــرناک، یعنى منیت‏ها، کبرها، حسدها، تعدى ‏ها، خیانتها، لاابالى‏ گرى ‏ها- که این‏ها بیمارى ‏هاى بزرگ ما هستند- در ماه رمضان‏ فرصــت علاج پیدا مى‏کنند، قابل درمان مى ‏شوند. خداى متعال توجه مى ‏کند و یقیناً توجه کرده است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۶
مهدی مهدوی فرد

نظرات (۲)

سلام
چرا منبع نداره؟
پاسخ:
سلام
از تذکرتون ممنونم
پست های جدید حتما منبع دارن...
۲۲ تیر ۹۳ ، ۱۳:۲۱ رسول پاریاب (آذرخش)
ممنون از حضور
شما بسیجیها باید به گونه یی رفتار کنید که احترام و محبت مردم جلب شود. شما باید نمونه ی اخلاق و تواضع و مهربانی و رعایت مقررات باشید.
حدیث ولایت(1)،ص 156

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.